عشق اخرم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عشق اخرم
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1398
بازدید : 81
نویسنده : اسماعیل تیباشی
تنها برای تو می نویسم عشق اخرم

با احتیاط بخوانید...  سر سری نخوانید... سطح وبلاگم لغزنده است. بس که سطر به سطر باریدم و نوشتم . نوشته ها را به خودت نگیر ... نوشته های من مخاطب خاص دارند. مخاطبی که نه من مال او هستم و نه او مال من... اما، قلب و دلم مال اوست، گرچه خوب می دانم... ما برای هم نیستیم

اما از اینکه او را در دل دارم خوشحالم و برایش می نویسم تا نفس باقیست... گرچه او محبت  های بی کران مرا قبول ندارد و مهری در دلش نیست، اما می نویسم به امید روزی که بخواند... می نویسم حتی اگر غرورش را بیشتر از من دوست داشته باشد.

بنابراین ...

آهسته بخوان که تکه های شکسته ی قلبم به پایتان نرود...






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Hadis در تاریخ : 1394/4/11/4 - - گفته است :
سهلااااامـــــــــــــ خوبی ؟
یه سایته توپ پیدا کردم ک همه چی داره
از جدیدترین عکس های بازیگران هالیوودی با کیفیت فول اچ ادی گرفته تا دانلود رمان و دانستنی های مختلف مثله زناشویی ، گردشگری وکامپیوتر و...
و سوا از همه اینا هم میتونی اپلود رایگان بکنی هم چت کنی با هرکسی ک دلت میخواد...
اصن کلن هر ثانیه و هر دقیقه بروز باشی از اخبار دنیا ، اخرین اخبار هنرمندان و...
اگه نری از دستت پریدهــــــــ
بیا به این ادرس
http://cafe70.ir/index.php?app=referrals&reff=1494



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: